Veelgestelde vragen
Ik heb hulp nodig, hoe kan ik me het snelste aanmelden voor voedselondersteuning?
Stuur een mail met een download van de laatste twee maanden van je bankrekening waarop je inkomsten en uitgaven staan naar info@twitterhelpt. We streven er naar om binnen 24 uur te antwoorden op je mail. Of je er voor in aanmerking komt in jouw situatie kan je hier lezen
Houden jullie rekening met voedselallergieën en dieëtvoorschriften?
Voor zover mogelijk houden we hier rekening mee als je dat aangeeft bij je aanvraag
Hoeveel maaltijden kan een gezin maken van het ondersteuningspakket?
Je ontvangt eenmaal per 4 weken een pakket van de supermarkt (aan huis bezorgd) voor 7 dagen warme maaltijden en 10 dagen broodmaaltijden.
Wat er in zit kan je hier lezen.
Separaat ontvang je nog een warme maaltijdenpakket van een kok voor 3 avonden een verse warme maaltijd boordevol benodigde vitamines en voedingsstoffen en een lunchgerecht/maaltijdsoep.
Van beiden pakketten ontvang je via whatsapp van ons de bezorgdag en bezorgtijdvak
Is het een probleem dat ik al gebruik maak van de voedselbank?
Nee, dat is voor ons geen probleem bij de toekenning van ondersteuning
Hoe lang kan ik van jullie hulp gebruik maken?
Dat is afhankelijk van je persoonlijke situatie, je leest hier meer over de termijnen voor ondersteuning
Ik sta onder bewind, hoe vraag ik dan ondersteuning aan?
In het geval van onder bewindstelling moet je bewindvoerder een verzoek tot ondersteuning sturen naar info@twitterhelpt.nl. Van belang is dat er in de mail de volgende gegevens staan; je persoonsgegevens, de gezinssamenstelling en hoeveel leefgeld je ontvangt per week/maand.
Zijn mijn persoonsgegevens veilig bij jullie en wat gebeurt ermee als ik jullie hulp niet meer nodig heb?
Wij zijn een ANBI stichting en gehouden aan de AVG regelgeving. We zullen dus nooit zonder jouw schriftelijke toestemming je gegevens delen met derden.
Als de ondersteuning stopt worden al je persoonlijke gegevens verwijderd van de externe gegevensdrager
Hoe kan ik het makkelijkst contact met jullie opnemen als ik nog vragen heb?
We zijn geopend van ma t/m vrij van 09.00 uur tot 17.30. Voor de diverse diensten kan je ons een whatsapp sturen.
Voor vragen m.b.t. het boodschappenpakket 06.182.182.177.01 (Susanne) of mail naar info@twitterhelpt.nl
Voor vragen m.b.t. het warme maaltijdenpakket 06.284.493.37 (Henri) of mail naar info@twitterhelpt.nl
Voor vragen m.b.t. kledingpakketten 06.283.927.64 (Vera) of mail naar kleding@twitterhelpt.nl
Voor vragen m.b.t. Taart&Treats 06.250.529.71 (Esther) of mail naar verjaardagen@twitterhelpt.nl
Voor vragen m.b.t. budgetcoaching en/of plan mail naar (Jessica) budgetcoaching@twitterhelpt.nl